Stavite vaš logo u prvi plan sa BIMI certifikatom
Vidljivost + Sigurnost = Povjerenje
BIMI Benefiti
Poboljšana prepoznatljivost brenda
BIMI prikazuje logotip vašeg brenda pored naslova e-pošte. Kupci će lako prepoznati vaše e-poruke u svom inboxu.
Povećano povjerenje i sigurnost
Smanjite rizik od phishinga i prevare. Plava kvačica pored vaše e-mail adrese potvrdit će vaš identitet vašim kolegama, partnerima i kupcima.
Poboljšana isporučivost e-pošte
Prođite kroz mapu neželjene pošte i šaljite svoje e-poruke direktno u inbox. Brendovi sa BIMI certifikatima imaju veću isporučivost i stopu otvaranja zahvaljujući poboljšanim protokolima sigurnosti e-pošte.
- Banking & Finance
- E-commerce & Retail
- Real Estate
- IT/Tech
- Utilities
- Marketing, Media
& Entertainment - Health
- Hospitality
- Sport & Betting
- Education
- Insurance
- NGO
Tko koristi BIMI?
- Vodeći brendovi i globalne korporacije
- Organizacije koje vode računa o sigurnosti
- Marketinški stručnjaci koji traže veći angažman
Pridružite se rastućoj listi brendova koji su BIMI certificirani
Stvari koje treba znati
- 90% ljudi u SAD-u koristi e-poštu; 99% njih je koristi svakodnevno.
- Oko 150.000 e-poruka se šalje svake minute - oko 215 miliona dnevno.
- Napadi fišingom (BEC) porasli su za 30% u martu 2025. godine, uzrokovani prevarama zasnovanim na vještačkoj inteligenciji.
- Manje organizacije (manje od 1.000 zaposlenih) suočavaju se sa 70% sedmičnog rizika da budu meta napada.
Zašto su vam BIMI i Verified Mark certifikati važni
Otkrijte kako BIMI i VMC povećavaju povjerenje, vidljivost brenda i sigurnost e-pošte — prilagođeno vašoj ulozi u prodaji, marketingu ili IT-u. Pogledajte video od 45 sekundi napravljen samo za vas.
Pricing
We provide best price plan for our customer check the list now
and slect now plan.
Our Users Review
Trusted by more than 9,000 businesses in 140 countries.
all of our resources are free
“We don t take ourselves too seriously, but seriously enough to ensure we re creating the best product and experience for our customers. I feel like Help Scout does the same.”
TeamSnap
VP of Customer Experience“We don t take ourselves too seriously, but seriously enough to ensure we re creating the best product and experience for our customers. I feel like Help Scout does the same.”
Steven smith
Programmer Doritibe“We don t take ourselves too seriously, but seriously enough to ensure we re creating the best product and experience for our customers. I feel like Help Scout does the same.”
TeamSnap
VP of Customer Experience“We don t take ourselves too seriously, but seriously enough to ensure we re creating the best product and experience for our customers. I feel like Help Scout does the same.”
Steven smith
Programmer Doritibe“We don t take ourselves too seriously, but seriously enough to ensure we re creating the best product and experience for our customers. I feel like Help Scout does the same.”
TeamSnap
VP of Customer Experience“We don t take ourselves too seriously, but seriously enough to ensure we re creating the best product and experience for our customers. I feel like Help Scout does the same.”
Steven smith
Programmer DoritibeSvjedočanstva
Bankarstvo
DMARC je postao obavezan 2025. godine, BIMI je bio prirodan nastavak, a certifikacija je imala smisla za naš brend.
Sarah Johnson, potpredsjednica digitalnog marketinga
Sarah Johnson, potpredsjednica digitalnog marketinga
Nekretnine
Jednostavno je imalo apsolutno smisla implementirati to. Svaki e-mail koji pošaljemo ima naš logo priložen uz njega.
Michael Torres, šef prodajnih operacija
Michael Torres, šef prodajnih operacija
Univerzitet
Veoma smo ponosni na našu dugu tradiciju kao škole i na to što su naši znakovi verifikovani i korišteni u e-porukama.
Dr. Elizabeth Chen, direktorica komunikacija
Dr. Elizabeth Chen, direktorica komunikacija
Prodaja
Naš vizuelni identitet je milion puta predstavljen u inboxima naših kupaca podsjećajući ih zašto kupuju kod nas.
Jason Mercer, šef strategije brenda
Jason Mercer, šef strategije brenda
Komunalne usluge
Naša standardna politika je da budemo verifikovani na društvenim mrežama. Kada smo otkrili da se isto može učiniti i za e-poštu, primijenili smo istu logiku.
Rebecca Martinez, direktorica digitalnog marketinga
Rebecca Martinez, direktorica digitalnog marketinga
Medicinski
Pacijentima šaljemo mnogo osjetljivih podataka putem e-pošte. Ponekad se pošta previdi. BIMI je povećao vjerovatnoću da će je pročitati.
Dr. Thomas Wilson, potpredsjednik za komunikaciju s pacijentima
Dr. Thomas Wilson, potpredsjednik za komunikaciju s pacijentima
Izvještavanje o detaljima DMARC-a
Pratite stanje domene e-pošte pomoću platforme za autentifikaciju e-pošte u oblaku. Prevencija je jeftinija od sanacije.
News & Events
Trusted by more than 9,000 businesses in 140 countries.
all of our resources are free